מהי הייחודיות של חברת "כל תרגום מתרגמים"

מהי הייחודיות של חברת "כל תרגום מתרגמים"

מדוע כדאי לכם לפנות לחברת "כל תרגום מתרגמים"?

הנה מספר ציטוטים מתגובות שהגיעו אלינו: "יש לציין לשבח את השירות, הדיוק, האיכות והזמינות של התרגומים שלכם. תרגמתם לי לארבע שפות שונות באופן מדויק ויעיל". "רציתי להודות לך על שירותי התרגום המעולים שלך. כאשר אני שולחת אליך טקסטים לתרגום, אני רגועה שהמשימה מאחוריי. העבודה מהירה, יעילה וחלקה – תענוג לעבוד בצורה כזו". "תודה רבה עבור השירות המהיר והטוב".

"אנו עובדים אתכם כבר יותר מ- 10 שנים ברציפות ורציתי להביע את שביעות רצוני משירותי התרגום שאת והצוות שלך מעניקים לנו ללא ליאות, בכל זמן, במקצועיות ובמהירות". אלה רק חלק ממכתבי המשוב שאנו מקבלים, ואנו שמחים ומודים על כך לקב"ה, אך איננו דורכים במקום וכל הזמן משתדלים להשתפר ולהעניק ללקוחותינו שירות חם ומסור.

חברת "כל תרגום מתרגמים", בנוסף להיותה חברה ותיקה ומבוססת כבר משנת 1989, עוסקת לא רק בתחומי התרגום הקונבנציונאליים – כגון תרגום משפטי, עסקי, רפואי, טכני, מדעי וכו' – אלא מתמחה במתן שירותי תרגום למגזר שומרי התורה והמצוות – לישיבות, ארגוני תורה וחסד, בתי חב"ד, וכל ארגון יהודי שיש לו קשרעם חו"ל – בין אם מדובר בתרגום חומר תורני ישיבתי ובין אם מדובר בתרגום מכתבי גיוס תרומות המבוססים על תיאור פעילות הפצת יהדות ענפה, תרגום צוואות הלכתיות, תרגום דרשות מוקלטות וסרטונים תיעודיים – וכל זאת מכל שפה לכל שפה.

מנהלת החברה מספרת:

"אני אישית עוסקת בתרגום בין השפות עברית ואנגלית כבר למעלה מ-30 שנה. המקצוע הזה עבר אצלנו בירושה. גם אבי ז"ל היה מתרגם קבוע בשגרירות ארה"ב בישראל. כיום אני מתרגמת מוכרת ע"י אגודת המתרגמים בישראל וחברה בה מאז הקמתה בשנת 2000.

בשנת 1989 פתחתי רשמית את העסק בירושלים שנקרא בזמנו "המרכז לתרגומים והדפסות הר נוף", אשר עסק אז בעיקר בתרגומי עברית – אנגלית בלבד. עם השנים התפתח העסק וסיפק שירות גם בשפות נוספות. החל משנת 1993 המשרד ממוקם באזור המרכז ומוכר בשמו "כל תרגום מתרגמים". כיום מספקת החברה שירותי תרגום ב-50 שפות ובכל התחומים ומוכרת הן במגזר הדתי-חרדי והן במגזר הכללי."

מה עוד מייחד אותנו?

ראשית, מנהלת החברה אינה רק מנהלת אלא גם מתרגמת מקצועית בעצמה ומוכרת ע"י אגודת המתרגמים בישראל – יתרון משמעותי בהבנת צרכי התרגום והעברתם למתרגמים ובבדיקת התרגומים וליטושם לפני הגשתם ללקוח.

שנית, גישתנו החמה והתקשורת הנעימה והבלתי-אמצעית עם לקוחותינו, ללא הבדל בין לקוח גדול או קטן, קבוע או מזדמן, בעל חומר רב או מועט, קנו לנו אמון רב בקרב לקוחותינו. אנו לא חוסכים מאמץ ברצון לגרום ללקוח הרגשה שהוא חשוב ושאכפת לנו ממנו.

מקצועיות, איכות השירות ועמידה בלוחות זמנים – הן שלושת אבני היסוד שלנו. החברה מספקת גם שירותים נלווים כגון: סידור אישור נוטריוני לתעודות ומסמכים המתורגמים על ידינו, עריכה לשונית, הקלדות איכות, ותמלול הקלטות.

אנו שמים לנו למטרה להתרחב ולספק שירותי תרגום לארגונים תורניים נוספים בארץ ובחו"ל ולכל אדם באשר הוא – לשם קידום מטרת הארגון שלכם ובהתאם לקהל היעד הספציפי שלכם. אנשים רבים ציינו בפנינו, שבזכות התרגומים המוצלחים הם הצליחו בהשגת מטרותיהם ופתרון בעיותיהם.

מהי הייחודיות של חברת "כל תרגום מתרגמים"